close
Facebook Twitter Instagram
18/04/2024

דירות חדשות למכירה ברעננה

כיום ניתן למצוא מגוון דירות חדשות למכירה ברעננה. בבואכם לבחון דירות חדשות מקבלן ברעננה לצורך רכישה, חשוב מאוד שלא תסגרו חוזה מול הקבלן בטרם בדקתם את כל מה שחשוב לבדוק אודות הדירות החדשות או הפרויקטים החדשים העומדים על הפרק. רק לאחר שתבררו את כל מה שחשוב אודות דירות חדשות למכירה ברעננה תוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

אם אתם מעוניינים לרכוש דירה במרכז הארץ, כדאי שתדעו שכיום יש מגוון פרויקטים חדשים בערים מרכזיות. אם בעיר תל אביב יקר לכם מדי לרכוש דירה, אם בהחלט יכולים לרכוש דירה באחת מהערים הסמוכות לתל אביב, אשר מצד אחד תעניק לכם את כל היתרונות של מגורים במרכז ומצד שני תסייע לכם להנות ממחיר אטרקטיבי ונוח יותר ממחיר הדירות החדשות המוצעות בעיר תל אביב.

למה דווקא דירות חדשות למכירה ברעננה?

אין כמו העיר רעננה. מדובר על עיר מרכזית כאמור, המצויה בתהליכי פיתוח והתקדמות. העיר מציע מגוון פרויקטים חדשים, אשר מכילים דירות מרהיבות. מלבד זאת, הפרויקטים בעיר מציעים אזורי מסחר חדשים, אזורים שיכילו מתחמי פנאי ובילוי ועוד. העיר רעננה מספקת כאמור לכל אדם שמעוניין לרכוש דירה באזור המרכז את האפשרות לרכוש דירה המתאימה לו מכל הבחינות ובמחיר נוח.

כאשר היתרון המרכזי העומד על הפרק הוא האפשרות להתגורר באיכות חיים באזור המרכז, בדיוק בהתאם לתקציב של האדם. אם החלטתם ללכת על דירה ברעננה, חשוב מאוד כאמור שתבחנו דירות חדשות ברעננה בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שתקבלו את ההחלטה הטובה ביותר.

תתחילו מלבדוק פרויקטים חדשים ברעננה, לרבות חברת בנייה העומדת בראש כל אחת, מיקום הפרויקט, מתי הוא עתיד להסתיים ועוד.

דירות חדשות למכירה ברעננה – כיצד תבחרו את הפרויקט המתאים לכם?

כיום כאמור מוצעות מגוון דירות חדשות ברעננה למכירה בפרויקטים חדשים ואטרקטיביים מאוד. הפרויקטים מציעים בניני מגורים המכילים דירות מגורים שניתן להתאים לכל אדם בהתאם לגודל הדירה שבה הוא מעוניין, סוג הדירה, הקומה שבה הוא  מעוניין  להתגורר וכמובן, התקציב העומד על הפרק לצורך רכישת הדירה. אולם, בטרם תבחרו את הפרויקט המתאים לכם, עליכם לבדוק כמה דברים.

ראשית כל, עליכם לבדוק מהו המיקום של הפרויקט. האם פרויקט הדירות ממוקם בסמוך לבתי ספר, לגנים, למתחמי בילוי ופנאי, לגני שעשועים, לקופות חולים ועוד. אם יש לכם ילדים אין ספק שחשוב שתתגוררו בסמוך לכל המתחמים הללו. במידה ואין לכם ילדים, כדאי שתבחנו את המיקום של הפרויקט מבחינת כמה רעש יכול לחדור לדירת המגורים שלכם מרחובות או כבישים סמוכים.

אם אתם מעוניינים להתגורר בסמוך לעבודה שלכם הממוקמת בעיר מרכזית אחרת כגון: תל אביב, וודאו כי הפרויקט ממוקם באזור שבו ניתן לצאת לכיוון העיר תל אביב בצורה נוחה וקלה, הן בתחבורה ציבורית והן ברכב פרטי. ישנם מגוון פרמטרים שעליכם לבחון בטרם אתם בוחרים פרויקט מגורים ברעננה לרכוש בו דירת מגורים.

קניית דירה מקבלן ברעננה- מה חשוב לדעת?

אם אתם מבררים על דירות חדשות למכירה ברעננה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם: מה לבדוק לפני שקונים דירה מקבלןקניית דירה מקבלן איננה דבר פשוט ויש צורך לבחון לא מעט פרמטרים שונים בטרם מקבלים את ההחלטה.

כך לדוגמא: עליכם לברר מראש מיהו הקבלן. האם מדובר על קבלן אמין, איזה פרויקטים הקבלן כבר ביצע והאם מדובר על פרויקטים איכותיים ועוד. אין ספק שככל שתבררו על הקבלן העומד בראש הפרויקט, כך תוכלו להיות רגועים יותר.

דבר שני שעליכם לעשות הוא מראש להגיע עם עורך דין כאשר אתם מעוניינים לרכוש דירות חדשות למכירה ברעננה מקבלן. בעוד שישנו עורך דין מטעם הקבלן שמלווה אותו בפרויקט וכביכול מציע לכם את שירותיו במעמד החתימה על החוזה.

חשוב מאוד לזכור שמדובר על עורך דין שיותר חשוב לו לשמור על האינטרס של הקבלן ועל כן, אין לוותר על עורך דין מטעמכם שיבחן היטב את החוזה וימליץ לכם על שינויים שכדאי לבקש לעשות בו ועוד. מטרתו של עורך הדין תהיה לסייע לכם בצורה הטובה ביותר לשמור על הזכויות שלכם בתהליך רכישת הדירה.

כמובן שחשוב מאוד לבדוק את דירות המגורים המוצעות במסגרת פרויקטים ברעננה וזאת בכדי להתאים את דירת המגורים שאתם מעוניינים לרכוש באופן מובהק לצרכים שלכם. עליכם לבחון את גודל הדירות המוצעות, את המחירים על הדירות, את חלוקת החלל, את עיצוב הדירות ועוד.

חשוב כמובן לוודא מול הקבלן במידה ומתגלה ליקוי כלשהו תוך פרק זמן כזה או אחר בדירה, הוא זה שיהיה מחויב בתיקונו.

מיד לאחר שמקבלים את הדירה כדאי להביא חברת בדק בית שתסייע לכם לבחון את המצב של הדירה בצורה האובייקטיבית והאיכותית ביותר ולהמליץ לכם כיצד לפעול במידה וישנם ליקויים.

רכישת דירות חדשות למכירה ברעננה חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר וזאת בכדי שתרכשו את הדירה המתאימה והמדויקת לכם ביותר בסופו של התהליך.

עוד נקודה על דירות ברעננה למכירה

כמובן שאנחנו לא יכולים שלא להתייחס כאן גם למימד הכספי לאופן בו אנו רואים את הדברים. כאשר אנחנו מדברים על כסף אנחנו כמובן מדברים גם על בחירה בין דירה זו או אחרת העונה על הצרכים הייחודיים שלכם. נשמע מסובך? מיד נסביר הכל.
כאשר אתם בוחרים בין פרויקטים חדשים ברעננה , חשוב לקחת בחשבון כמובן את האופן בו הדירה מעוצבת תוך שאתם לוקחים בחשבון את הדברים החשובים עבורכם ביותר. מטבע הדברים, אם אתם לא רוכשים דירה העומדת ברצונות שלכם, מכל מיני סיבות, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתחילים בתהליך של שיפוצים שגם הוא עלול לעלות לכם לא מעט כסף.
איך יודעים על מה לוותר ועל מה לא? שאלה שרק אתם יודעים לענות עליה. זה נכון שאם הייתם רוטשילד כנראה לא הייתם נדרשים לשאלה הזו. אבל מכיוון שאתם עדיין לא זכיתם בלוטו, אתם חייבים לעשות רשימה של יתרונות חסרונות.
ההמלצה שלנו היא לעשות בחינה של הדירות הקודמות שלכם. חישבו מה הדברים שאהבתם בהם יותר או פחות ולאור זה לבחור בתבונה מה הדברים החשובים ביותר עבורכם.

חדש או ישן ?

אנחנו לא יכולים לדבר על דירות ברעננה למכירה בלי כמובן לענות על השאלה שמעסיקה כמעט כל זוג צעיר: מה עדיף? דירה חדשה או יד שניה?
כאמור, אנחנו לא היינו רוצים להוציא כסף נוסף על שיפוץ כאשר סוף סוף זכינו לרכוש דירה מהכסף שלנו. לכן, ההמלצה שלנו תהיה לרכוש דירה חדשה ולו רק משום שהתשתיות הן תשתיות חדשות שלא דורשות שיפוץ נוסף.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על דירות ברעננה למכירה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

צור קשר

prev next

דברו איתנו ונקבע פגישה

    בודק...