close
Facebook Twitter Instagram
19/04/2024

בניה חדשה בחיפה

דירות מקבלן בחיפה – לא רק נוף יפה, גם איכות חיים

חיפה היא העיר השלישית בגודלה בישראל, וככזאת, יש בה משאבי טבע מדהימים בנוסף לרצועת החוף המופלאה והר הכרמל שכולנו כל כך אוהבים. כאשר אנחנו מדברים על רכישת דירות מקבלן בחיפה אנחנו לא מדברים רק על נוף יפה, אלא גם חיים איכותיים בעיר שיש בה תרבות ענפה, מוסדות אקדמיים מהמובילים בארץ, מלווים בחורש טבעי.

ככלל, קניית דירה מקבלן זהו לרוב תהליך שנחשב למורכב או לפחות ככזה שיש בו לא מעט פרטים שיש לשים לב אליהם. אך אם אתם מלווים ביועץ משכנתאות מקצועי, וחברת בנייה מקצועית המלווה אתכם מהרגע הראשון, אין שום סיבה שהתהליך לא יהפוך לחוויה שתזכרו לטובה, לתמיד, ובבית חלומותיכם.

דירות מקבלן בחיפה – למה חיפה?

אזור ואיכות חיים – כשאתם מבררים על קניית דירה מקבלן או על דירות מקבלן בחיפה חשוב שתבחנו את האזור שאתם מעוניינים בו. ישנם לא מעט פרויקטים חדשים בצפון שאפשר להתעניין בהם. בעיקר כי מדובר בעיר שבעשור האחרון הפכה ליעד מאד מבוקש בקרב זוגות צעירים המעוניינים להקים משפחה, ובקרב משפחות. ואף בקרב משקיעים רבים לצורך קניית דירות חדשות בחיפה לצורך השקעות בלבד.

אם אתם מחפשים דירות חדשות למכירה בחיפה או דירות מקבלן בחיפה לצורך השקעה, קחו בחשבון שכאשר אתם משקיעים בדירה ערכה יעלה בשל המוסדות האקדמיים שבעיר. יש לקחת בחשבון שגם קניית דירה מקבלן שהיא דירת נופש יכולה להתאים כאשר אתם מחפשים פרויקטים חדשים בחיפה בשל איכות העיר והנוף.

תחבורה – כעיר הנמצאת בסמוך לערים אחרות יש בה מספר תחנות רכבת המקצרות בצורה מהותית את דרכי הגישה אליה וממנה. רכישה של דירות חדשות בחיפה מעניקה חיים איכותיים בשל מנהרות כרמל, מטרונית, וכביש עוקף קריות המאפשרים לאנשים שעובדים בערים סמוכות לגור בחיפה. קניית דירה מקבלן אינה מחייבת לחיות צמוד למקום העבודה.

תעסוקה – כשאתם בודקים עם חברת בנייה לגבי פרויקטים חדשים בחיפה או מתעניינים בדירות שהן דירות מקבלן בחיפה חשוב שתדעו שהתעשייה בחיפה ענפה במתחמי הייטק ועוד. דירות חדשות בחיפה אינן תלויות במקום העבודה, איכות החיים לא תפגע.

דירות מקבלן בחיפה – מאיפה נתחיל לחפש?

חיפוש דירות חדשות למכירה בחיפה שהן מתוך פרויקטים חדשים בחיפה או דירות חדשות בחיפה גורמת לכם להתלבטות בין יד שניה לבין דירה מקבלן. חשוב לציין שרכישה של דירות חדשות מקבלן בחיפה שונה לחלוטין.

דירות מקבלן בחיפה הוא תהליך רכישה מורכב. חברת בנייה שתלווה אתכם תדע לנתב לכיוונים הנכונים ברמת הבירוקרטיה ולהעניק את כל התשובות לשאלות על דירות חדשות בחיפה ובסביבתה.

השלב הראשון שלכם לבדוק את גובה המשכנתא עבור דירות חדשות למכירה בחיפה בהן התעניינתם. דירות חדשות מקבלן בחיפה או פרויקטים, תוכלו למצוא באתרים רלוונטיים, בירידים לדירות למכירה וגם באתר של חברת בנייה זו או אחרת שתבחרו.

5 דברים שחשוב שתבדקו בזמן שאתם רוכשים דירה מקבלן

  • למה חשוב לבדוק את מערכת החינוך?

פרויקטים חדשים בחיפה לרוב גם כוללים גנים בקרבת מקום, ובתי ספר בקרבת מקום. כמו גם, בדקו פארקים ירוקים וגנים באזור, ההופכים את האווירה למושלמת למשפחות צעירות ובכלל.

  • איזה פרמטר הכי חשוב לוודא?

קנייה של דירות מקבלן בחיפה לא פוטרת אתכם מאחריות בדיקה של עיקולים או בעלות על הקרקע. אם לא תעשו זאת, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה מאד מורכבת בה חברת בנייה לא באמת תסייע לכם אם הקרקע בעייתית ואינה חוקית.

  • מדוע חשוב לבדוק את המפרט הטכני של הבית?

לפני שאתם רוכשים דירות חדשות מקבלן בחיפה עברו על המפרט הטכני של הבית, וודאו שהכל מסתדר לכם ושהחדרים גמישים לשינויים. כיווני האוויר, גודל החדרים, גמישות החדרים לשינויים תוך כדי תנועה ועוד. אל תסכימו לסעיפים בחוזה המאפשרים לקבלן לקבוע ולשנות דברים על דעתו, או תנאים האוסרים על הקונים לרשום הערת אזהרה. דירות חדשות למכירה בחיפה בעיקר כשהן מקבלן, הן דירות שחשוב לשים לב לכל סעיף וסעיף בחוזה שלהן, החל מהקטן ביותר.

  • האם שינויים בבית צריכים לבוא לידי ביטוי בחוזה?

חשוב לציין, כל שינוי אפשרי, כאשר מדובר ברכישה של דירות חדשות מקבלן בחיפה רצוי שיהיה כתוב בחוזה ובסעיפים המתאימות. כמו גם, תוספות, זיכויים של אבזור שוויתרתם עליו, כמו מטבח קבלן לדוגמא, ועדכונים נוספים. כאשר אתם בודקים על דירות חדשות למכירה בחיפה דעו כי החוזה שלכם הוא התורה שלכם לבית.

  • כיצד שינויים בדירה באים לידי ביטוי בחוזה?

מומלץ לציין בחוזה שינויים ותוספות, דירות חדשות מקבלן בחיפה מצריכות רישום של כל שינוי ותוספת בחוזה. כמו גם זיכויים ועלויות של אבזור שוויתרתם עליו. חשוב שתציינו את מועד ביצוע השינויים, ואת המועד של מסירת המפתח לאחר השינויים, נושא זה הוא קריטי ברמת חוזה מול חברת בנייה ובכלל.

אין שום ספק שרכישת דירות מקבלן בחיפה הוא לא נושא פשוט, אבל מדובר בצעד מאד משמעותי בחיים שלכם. רכישת דירה דרך חברת בנייה שאתם סומכים עליה.

חברת שגראוי, חברת הבנייה והיזמות המתמחה בבנייני יוקרה, עם מפרט טכני גבוה ואדריכלות איכותית תשמח להעניק לכם את הליווי הכי טוב שיש בכל הנוגע לנושא של קניית דירה מקבלן מרגע ההחלטה, ועד ללילה הראשון בבית החדש שלכם.

עוד נקודה על דירות ברעננה למכירה

כמובן שאנחנו לא יכולים שלא להתייחס כאן גם למימד הכספי לאופן בו אנו רואים את הדברים. כאשר אנחנו מדברים על כסף אנחנו כמובן מדברים גם על בחירה בין דירה זו או אחרת העונה על הצרכים הייחודיים שלכם. נשמע מסובך? מיד נסביר הכל.
כאשר אתם בוחרים בין פרויקטים חדשים ברעננה , חשוב לקחת בחשבון כמובן את האופן בו הדירה מעוצבת תוך שאתם לוקחים בחשבון את הדברים החשובים עבורכם ביותר. מטבע הדברים, אם אתם לא רוכשים דירה העומדת ברצונות שלכם, מכל מיני סיבות, אתם עלולים למצוא את עצמכם מתחילים בתהליך של שיפוצים שגם הוא עלול לעלות לכם לא מעט כסף.
איך יודעים על מה לוותר ועל מה לא? שאלה שרק אתם יודעים לענות עליה. זה נכון שאם הייתם רוטשילד כנראה לא הייתם נדרשים לשאלה הזו. אבל מכיוון שאתם עדיין לא זכיתם בלוטו, אתם חייבים לעשות רשימה של יתרונות חסרונות.
ההמלצה שלנו היא לעשות בחינה של הדירות הקודמות שלכם. חישבו מה הדברים שאהבתם בהם יותר או פחות ולאור זה לבחור בתבונה מה הדברים החשובים ביותר עבורכם.

חדש או ישן ?

אנחנו לא יכולים לדבר על דירות ברעננה למכירה בלי כמובן לענות על השאלה שמעסיקה כמעט כל זוג צעיר: מה עדיף? דירה חדשה או יד שניה?
כאמור, אנחנו לא היינו רוצים להוציא כסף נוסף על שיפוץ כאשר סוף סוף זכינו לרכוש דירה מהכסף שלנו. לכן, ההמלצה שלנו תהיה לרכוש דירה חדשה ולו רק משום שהתשתיות הן תשתיות חדשות שלא דורשות שיפוץ נוסף.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על דירות ברעננה למכירה אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

צור קשר

prev next

דברו איתנו ונקבע פגישה

    בודק...